Followers

Friday, April 29, 2011

♥ MiMPi KeTa HiLaNG ♥

Arghhhh ... apa kes pulak dah Mama bleh mimpi keta hilang nih. Tahlah, nih mesti gara² teringatkan member Abah yang hilang keta kat SIC beberapa minggu lepas.
Dalam mimpi Mama tuh plak, keta Mama yang chumil nih telah dilarikan oleh seseorang yang tidak dikenali. Biasanya pepagi pukul 5.30 Abah dah kuar umah dan Abah akan bwk si chumil nih. Mimpi Mama tuh, Abah leh masuk umah sekejap nak amik barang dengan biarkan keta kat luar umah siap enjin tengah hidup lagik. Tuhlah yang menyebabkan si chumil leh dicilok oleh orang yg tidak dikenali itu. Mama nangis meraung² sambil pandang jek keta di bawak larik. Sedar² jam dah pukul 5.50 pagi. Tinjau luar umah senyap sunyi jek. Ngeri² .... Mintak dijauhkanlah keta hilang atau kena curik kat depan umah cam kes mimpi Mama nih. Ehhh lupa nak bagitau kat Abahlah. Busy sangat hari nih, sampai terlupa nak story morry kat Abah. Korang jugak yang dapat tau dulu tau ... Heheheheheh

6 comments :

Wanita Bertudung Hijau said...

sy pun pernah mimpi kete hilang, bila bgtau kwn ofis, dia minta no kete, sbb nak gi beli nombor, gilerrr!!! hahhaa

Zura said...

sy pun pnah mimpi kete hilang...sedih tue..cuak pun ade..

~ yus ~ said...

takpe, mimpi mainan tidur, moga tidak terjadi gitu..

tp kan Cyda, jiran akak sebelah rumah ni, mmg kete dia di larikan depan rumah je, depan mata dia, waktu dia tengah buka pintu pagar, enjin masih on, kete kena bawa lari berdesup tak boleh buat apa..huhu

MaMa CyDa said...

wanitabertudunghijau:
huhuhuh mmg gilerlah opismate awak tuh. saje jek nak wat lawak .... ^_^

MaMa CyDa said...

zura:
mama kalo bleh taknaklah mimpi2 yg tak best nih. nak mimpi yg best2 saje ehehehhe

MaMa CyDa said...

kak yus:
sy mmg cuak kak tiap kali kuar umah nak tutup gate or bukak gate. sbbnya anak2 tggl kat lam keta. kalo dorg nak amik keta ... amiklah tp anak2? tolonglah pulangkan :(