Followers

Wednesday, April 13, 2011

♥ MaTaKu MeRaH ♥

 Ni adalah contoh mata yang tidak sihat. Sebab apa? Tengok jeklah eye bag ngan mata yang layu nih hu3

Silalah lihat mataku yang merah itu. Puncanya, malam tadi tengah syok tido tetiba Mama rasa mata kiri nih sangat2 lah gatalnya. Terus otometik tangan nih mengenyeh2 mataku tanpa rasa segan silunya. Akibatnya ... ha amik!! Bangun pagi tengok mata kemain merah. Sampai kan ke petang nih pun tak surut2 merahnya. Nak kata kena sakit mata, macam tak jek. Sebab skang nih takde plak rasa gatal. Cuma sesekali rasa berdenyut2 jek. So atas nasihat orang2 yang prihatin yang ader dalam bilik lecturer nih lah Mama pun letaklah sedas dua Eye Mo. Kekonon tuk meredakan merah tuh. Baru jek tak sampai sejam letak. Takat nih takde hasil apa2 pun. So tunggu jeklah petang2 skit. Yang tak bestnya, asal orang berselisih ngan Mama, semua dok menegur tanya kenapalah mataku ini merah. Aduihhhh Mama pun tak tau nak jawab ape lah yang ....

6 comments :

Syafiq Rosli said...

jangan lupa letak eye more ye..

Mama Likha said...

tknk tgk, nti berjangkit hehehe..

MaMa CyDa said...

syafiq:
dah letak dik .. tak mau gak eloknya pun hu3

MaMa CyDa said...

MamaLikha:
Mama memang saje jek letak gambo swuh uolls tgk ngeeeeeee .....

Ietams said...

kak dot, naper tak pakai spek itam..
baru rugged

~ yus ~ said...

kena pakai spek hitamlah mama..

Dah jd mcm mata kiri akak tu..hihi. Tp mata akak ni yelah, baru lagi dari operation kan..:)