Followers

Monday, April 18, 2011

♥ Si KeCiK aRiF GeNaP SeTaHuN ♥

Hari nih 18 April 2011 ehhh sama tarikh lak ngan Alycia genap dah 1 tahun umur anak bujang Mama, si kecik Arif Najwan. Macam mimpi jek Mama rasa. Kejap betul dah besar dah dorang nih kan. Mama rasa cam baru semalam jek nih rasa sakit bersalin. Tetiba hari nih dah setahun dah dak kecik nih. Huhuhuhu

Apapun Mama nak ucapkan, Selamat Hari Lahir kepada adik. Semoga adik menjadi anak yang soleh, jangan notty2 tau. Dengar cakap Mama ngan Abah. Belajo rerajin tau .... cam adik pandai baca blog Mama jek nak wish kat sini kan.


Best jek kan tengok gambo kek nih. Mekasihlah kat Mak Ngah dorang SIL Mama lah tu. Yang sudi menyemoncer kek untuk di potong oleh Adik kat skul dia hehehehehhe
HaPPy BeSDaY aDiK ... MaMa LuV U ... MuaHHHHHSSsss

3 comments :

KatekateKite said...

wahhhhh....

Happy belated Birthday Arif Najwan! =D

~~@lyci@~~ said...

bebeday to u arif.. eiii, same bebeday ngan anty ekk.. taun dpn kita celebrate sesame ekk hehe..

MaMa CyDa said...

k3:
mekasih aunty ...

alycia:
eheheh tuhlah same besday plak kan ..
nnt kita potong kek sesama