Followers

Wednesday, April 27, 2011

♥ Peraduan : Entry bulanan terbaik anda dari FARISZ@AZ.Com ♥

Terpanggil rasanya nak masuk peraduan nih. Hadiahnya sangat² lumayan. Nak tau apa dia??? Penganjurkan akan mempromosikan blog kita. Haaaa tuh pasallah Mama teruja nak join. I kan bukannya glamer pun. Jadiknya perasanlah kekonon pasnih bleh glamer ... hahahah takdelah ... kalo nak harapkan Mama promote blog sendiri, tak dapek dhooooo ....

Oklah, dalam contest nih Mama kena bagitau n3 Mama yang terbaik untuk bulan April nih? Ehmmm yang mana satu ek? Haku rasa sumer n3 ku dari awal bukak kitab maya nih sampai kesudah, takde punlah yang terbaiknya. Biasa² jek pun. Maklumlah, ku hanya manusia biasa yang tak reti nak berbahasa dalam kitab maya ini. Kalo nak swuh Mama ngajo korang Matematik ke, Komputer ke, bleh lah .. ehehehehe. Apapun kena jugak pilih 1 n3 kan. Kot tak pesal ko nak join contest nih? Ye tak? Nih n3 pilihan Mama .... SeMBaHYaNG Ke TiDuR Nie DiK?

Skang nih Mama nak ajak 5 sahabat Mama untuk sesama join.
1) Alycia
2) MamaMirza
3) Kak Yus
4) Mama Kembar 3
5) Si Comel

Nak join?? Klik sini yek ... 

1 comment :

waN Mohd Salim said...

datang tngok mama yang comel and follow