Followers

Wednesday, April 13, 2011

♥ SeMBaHYaNG Ke TiDuR Nie DiK? ♥

Si kenit Mama yang sorang nih, sejak2 nak masuk umur 1 tahun ehhh lagik 4hari jek lah tiap2 hari dia dapat akal baru. La nih pantang lah kalo nampak orang bentang sejadah. Belum sempat Mama or Abah nak semayang, dia dah datang meluru dulu terus2 sujud. Tapi sujud Adik nih macam baring nak tidur jeklah dik hu3
Moga anak2 Mama menjadi manusia yang soleh, beriman dan bertaqwa pada masa akan datang nanti. Amin!!!!

9 comments :

アヌム ちゃん~~ said...

comelnyeeeee^^

MIRZA said...

solat yang bebetul khusyuk tuh.. hehe.. cuba check.. kot dengar dengkuran skalik.. hahaha.. comey..

MaMa CyDa said...

アヌム ちゃん~~:
memang comel ... keletah betul budak nih ... mama geram jek ...

Mirza:
hahahha aku lupe lah nak check hu3

Zura said...

alahai..comeynye...

mamawana said...

Cutenyer dia tonggeng...

Nad @ MamaZakwan said...

comel! :)

Ietams said...

bagus nya adik ni..
mesti dia tak bule nak kontrol sgt mase sujud tu..
muahahaha kelaka tp comel

mama zakuan said...

cumil sangat....

yay@azidie89 said...

sungguh comell =)