Followers

Monday, December 6, 2010

AndaSuka...Segmen mari masuk senarai BlogLarian


Okes yg nih pon mama kena tag ngan mamamirza. Tq fren :D
Nak join? Just Click Here
Then bleh klik sini tuk check senarai bloglist korang :D
Bagus blog nih sbb salah satu cara tuk kita mempromosikan blog kita selain macam2 lagik kita leh tau.
Blogwalking? Nape mama suka blogwalking? Pada mama dgn cara nih sajalah mama leh dpt ramai kawan dialam maya nih disamping boleh mempelajari pelbagai benda yg mama tak tau dan bleh share mcm2 info. Tak kenal maka tak cinta kan?? :D
So kengkwn apa lagik? Jomlah join sama ...

okes ... mangsa kena tag dek mama:-
Azza
Zue
Alycia

2 comments :

~~@lyci@~~ said...

alamak, yg ni aku x faham lah dot mcm mn nak buat..

azza said...

tggu kak dot msk opis dulu lah..bru sy joint contest nie...huhuhu...(xtau nk wat pe sbnrnye) jadi kne tnye sifu yg suke joint contest nie...kihkih