Followers

Wednesday, December 29, 2010

♥ TaSiK 'Y' ♥

* n3 nih sambungan Dino's Alive @ Batu Pahat *

Kenapa diberi nama Tasik 'Y'? Sebabnya tasik nih berbentuk Y. Tasik nih mmg dekat sgtlah ngan umah parents mama kat Batu Pahat nun ... Masa Mama kekecik dulu, byk citer2 yg tak elok didengar pasal Tasik Y nih. Antaranya tasik nih berhantulah ... ader jin lah kat dlm tasik tuh n macam2 lagik. Kalo ikotkan dedulu tasik nih mmg suram jek. So byklah aktiviti yg tak sehat berlaku kat sini. So gamaknya hantu2 tuh org2 yg buat aktiviti tak sehat tuhlah kan hahahahahha Tapi itu duluuuuuu ... Skang nih tasik nih mmg dah cantik n meriah. Tetiap pagi ader jek yg akan buat senaman or taichi kat sini. Kalo petang2 plak ramai family bwk anak2 dorg main2 kat sini. Memang besttt .... Kotlah korg terlangsung ke Batu Pahat, Meh lah singgah sini yek ...

Okesss .... masa tuk cuci mata. Nih antara picca yg sempat mama nak upload.






Orait ... takat nih jek .. nak balik jap lagik. Besok mama CoooTiii ...... weee huuuuuu

No comments :