Followers

Friday, July 15, 2011

Penangan Maher Zain

Maher Zain punya pasal, tetiap pagi, time nak hantar hero² ke Taska mesti Abang akan request lagu Insya-Allah. Kalo tak bukak cd Maher Zain mau mengamuklah bujang yang sorang tuh. Cukup suka betul dia dengar lagu² Maher Zain nih. Bukan takat dengar jek, Alhamdulillah sikit demi sikit dia bleh ikut bait² liriknya terutama bait² zikir.

Paling tak bleh tahan kalo dia tengok adik buat sumthing yang dia terkejut, cecepatlah dia beristifar. Hahahah lawak pun ye tapi itulah hakikatnya si Abang. Alhamdulillah, Mama bertuah dapat Abang yang otaknya cepat tangkap apa yang diajar, didengar dan dilihat.

Pada hari Jumaat yang indah ini, jomlah kita layan video klip Maher Zain - Insya-Allah. Biler dengar bait² lagu dia nih memang sejuk jek hati.

video

4 comments :

アヌム ちゃん said...

comelnyaa rumah akak ni..heee

CIK JATT said...

Alhamdulillah. anak2 saya pun suka lagu Maher Zain. kat taska, cikgu diorang selalu pasang:)

mekchu said...

elok tu abang suka dengar lagu mcm tu.. kalau hari2 pasang, mesti dia bleh hafal.. lepas tu asma-ulhusna pulak..

eB ezrin said...

RAMAI BETOL PEMINATNYER KAN? :)