Followers

Wednesday, February 9, 2011

♥ LiKe FaTHeR LiKe SoN ♥

 Aduhaiiii ... anak mama yg sorang nih. Memang copy cat apa yang Abah dia buat. Dia pun taknak ketinggalan jugak ... Harap2nya dah beso sok blajo rajin2 leh keje cam Abah jugak yek sayang ....
 
Gaya dah macam 'PRO' jek dah nih ... hu3
Adik ... nak g mana tuh ... dok dendiam Abang nak amik gambo nih.

Adik kecik lagik ... tak kuat nak pegang 'kabeya' Abah nih

notakaki: kabeya = kamera

2 comments :

BRO_MONDAY said...

mama cyda : terbaik lah...kecik² lagi dah terer...diasahnye lagi bakat tu, memam gempak lah bila besar nanti...('',)

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1. New Entry "~* KoTaK JeRiT² *~"

awEEN said...

gaye mmg dah pro dah budat bot 1 pegang kamera haha..
tn tanah kene tag kat sini
http://bintang2aween.blogspot.com/2011/02/jom-kenal-kenal-dengan-dak-aween_12.html