Followers

Monday, February 21, 2011

♥ aNNiVeRSaRy DiNNeR ♥

Kalo tahun lepas sambut anniversary yg ke 3, kami ber3 saja. Tahun nih plak sambut anniversary yg ke 4, dah ber4 pulak .... tahun depan? oooohhhh no no no ... kasik Mama rest dulu yek ... tp kalo dah rezeki ... Alhamdulillah .... siaplahhhh nnt budak opis ckp lepas Mama ... Mama lagik ... hu3

Tahun nih dan macam tahun sblm2nya, mmg Mama takde special present pun tuk Abah. Alasan yg paling kukuh ... bln 2 nih jugaklah roadtax si Myra mati. So Mama kenalah renew pakai duit Mama sbb tuh keta Mama kan heheheh dan biasanya jugak Mama yg akan belanja tuk dinner. Oklah tuh .... 

So kali nih Mama bawak dorg sumer g makan Steamboat kat satu kedai makan kat area senawang. Ehmmmm .... first time g sini so Mama rasa lepas nih takyah g lah kot. Sebabnya tak banyak choice pon kat sini. Takpelah lenkali kita g tempat lain plak ek ...

Jom layan picca yg sempat Mama snap 

Gambo Mama takde?? hu3 haruslah sbb Mama yg snap semua picca nih ....

3 comments :

kakyong said...

dok senawag yer...

dah klik Hb.. ;)

MaMa CyDa said...

kak yong:
kita dok sikamatlah kak ... tp mmg suke jenjln kat senawg :D
kakyong dok sini gak ker?

Siti Haslinda Sadiken said...

dot..sedap tak makan stimbot kt situ..dr sehari kesehari rasa nak pie mkn kt situ..sbb selalu pg johnny's jer..