Followers

Tuesday, January 25, 2011

♥ aBaH's DaY CaRe ♥

Heheheheheh smlm kan Mama firstday start kelas malam. So petangnya tu terpaksalah Abahnya amik anak2. Kul 7.50pm tuh Abah hanto MMS. Skali Mama bukak ... alahaiiii sayunya hati tgk dorg baik jek adikberadik dok minum susu sesama kat depan TV. Then Mama terus call Abah. Tanya cemana leh ker handle dorg berdua tuh. Abah ckp ok jek. Baik jek dorg dgr kata. Gud Boy lah anak2 Mama nih kan ... 
Then tak lama lepas tuh kul 8.15pm Abah skali lagik hanto MMS ... kali nih .... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V

Adik dah tido ..... allelelellelelele. Mama smpi umah kul 10pm tuh 2-2 dah tido dah. Tak puas Mama nak tatap muka dorg. Abah citer, Abang asik carik Mama. Yelah .... selalu tuh kan Mama yg amik dia balik dr Taska. Cian Abang ... Pagi tadi, dia bangun tido cam terkejut jek tgk Mama ader. Siap tanya lak tuh Mama pegi mana smlm. Alahaiii sayang .... terharu Mama. Then masa OTW hantar gi Taska, si Abang asik pandang jek muka Mama. Aduhhhhh ... sayu betul Mama tgk muka dia. Takpe ek sayang ... petang nih Mama ader ... Mama amik Abang ngan Adik. Tapi besok Mama keje malam lagik tau .... arghhhh tidak .... mesti rindu giler ngan dorg punya!!!!

11 comments :

Syafiq Rosli said...

sweet je..:)

MAMA MIRZA said...

rindu kan?? walau tinggal kejap..
takpelah.. abah day care ok ler tuh..
kalau amik lambat dari taska lagi sian diowang..

Cyda Acme said...

syafiq:
hu3 sweet kan :D

mamamirza:
mmg rindu. nih abah dia tak kena lagik pg kursus oklah .. sok dah kena g kursus tak taulah aku cemana nak amik dorg ... ehmmmm

Nurul Nur said...

kak dot, nurul bace pon sayuuuu.... T.T
hik3.......

Cyda Acme said...

nurulnur:
tau takpe ... hu3

Mama Kembar 3 said...

nasib baik abah pandai jaga diorang kan? lega skit hati nak tinggal kan. tp konpem rindu tetap rindu :-)

~ yus ~ said...

Abah mithali tu...

Akak dulu pernah gitu juga, masa anak dua, kita kerja, abahnya tak kerja jaga anak kat rumah..hehe

susu said...

sgt2 cuwittttttttt

Cyda Acme said...

mamakembar3:
tuhlah ... sebaik Abah willing nak jaga. Yang herannya dorg lagik behave dok ngan abah dr dok ngan mama. ke mama dia yg tak sabar ek? ngeh ngeh ngeh :D

yus:
kadang2 mcm tak caya jek yg kaum lelaki nih bleh jg anak. tp dah kena n tgk depan mata mmg leh caya lah :D

susu:
mmg cuwit pon kan :D

Ietams said...

ala.. sedih juga bile anak menanya mana mamanya..
sayu je hati kan. huhuhuhu *sedih*

Cute MuM said...

bagusnya pandai berdikari..
tapi kalo tinggalkan sekejap pon rasa rindu kan..
setiap hari tak sabar nak balik rumah main2 ngan dania..