Followers

Thursday, May 19, 2011

Biler Adik kena marah dengan Abang

Video nih dirakamkan ketika Mama kat dalam bilik air tengah mandi. Dari dalam bilik air, Mama dengar sore Abang terjerit², pehtu disusuli ngan sore Adik menangis. Cecepat mandi kekonon nak bebel kat Abah sebab buat tak pedulik jek bebudak nih bercekau berdua. Sekali tuh, tengok² Abah tengah baik punya bukan curik tagline Dafi tau rakam dorang bergaduh. Sangat² comel, tapi kesian Adik kena cepuk beberapa kali ngan Abang.


Video nih agak gelap lerrr ... ^_^

13 comments :

BRO_MONDAY said...

mama cyda : koh koh koh macam² lah....

UmmiQusyairi said...

lor, marah btol abang.. cian adik.. marah nape la abg tu.. hehe

Zura said...

sempat lg bapaknye rakam..

Ietams said...

ala..tengok si adik kena cepuk dgn abg tu rasa "siyannye adik.."

MaMa CyDa said...

bro_monday:
hu3 mmg macam2 perangai dog nih tau

MaMa CyDa said...

ummi:
abang marah sebab adik nak curik punting yg abang tengah hisap tuh hu3

MaMa CyDa said...

zura:
biasalah Abah ... lagipun dia tau nnt mesti Mama dia nak buat bahan masuk blog :D

MaMa CyDa said...

ietams:
mmg kesian dik. tuh baru sket tuh. hari2 si Adik kena cepuk, kena sepak, tak semena-mena jek. nak wat cemana ... Abang jeles lah tuh kan ... nak kan perhatian lebih dari Mama ngan Abah hu3

BRO_MONDAY said...

mama cyda : biasa lah budak²...tambahan lagi dah ada partner!!! koh koh koh kena nye maca anak ai, Scha masih xde partner lagi memam ai dengan bonda nye je lah yam kena...gurau ngan anak ni best...baik untuk perkembangan minda diorang...

KatekateKite said...

haha, taktau ape butir si abang cakap, dengan mulut tersentil puting, tangan dok pegang lagi =D

eh kak, kan adik nye x hisap puting..nape die nak?

MaMa CyDa said...

bromonday:
yup ... betul tuh. u tggulah scha dah ader geng nnt ... mesti riuh cam umah mama jugak ^_^

MaMa CyDa said...

K3:
hu3 si adik tuh suke sakat abg. Apa yg ader kat abg tuh jugaklah dia nak rampas ... nih kira dia tak berjaya rampas dr abang. alih2 kena marah plak .. hu3

BRO_MONDAY said...

mama cyda : insyaAllah ada rezeki nanti...koh koh koh