Followers

Tuesday, November 15, 2011

Mengidam ker???

Sebelum tuh, layan dulu luahan hati Mama petang smlm kat FB hikhikhikhik .... nak jugak bgtau!!


Siyes .... semalam Mama cam frust betullah tak dapat makanan yang diingini. So hari nih, balas dendam. Tak kira, order jugak. Dan akhirnya .... 





Ngeh ngeh ngeh .... tercapai hajat. Tapi lum makan lagik. Simpan untuk petang karang. Maklumlah hari nih, Mama kerja malam lagik. Hamik ko ... skali haku beli set besarrrr punya!!! Saje lah tuh nak menambahkan berat badan haku yg tak reti² nak turun nih kan. Ehh ... nih mengidam ker?? Tak punlah. Walaupon Cik P tak datang lagik. Dah lewat 3 hari nih. Tapi rileks arrr .... baru 3 hari. Kot lewat 10 hari tuh, haruslah haku gelabah gie farmasi carik 'batang eskrim' nak check soheh ke idak ^_^

Nota kaki Arif:-
Tiap kali ader yang preknen kat opis nih, mesti Mama yang terlebih mengidam dr dorang. Naper ek?? Heeeeehheee ....

2 comments :

Ietams said...

takpe la kak.. org preggy kat situ takde kenaikan badan secara melampau..kak dot jadi wakil org ngandung ngidam kat opis..

MaMa CyDa said...

Ietams:
Kak dot mmg camnihlah dik. Dari zaman bujang lagik. Kalo ader member yg preggy mesti akak yg over nak makan. Aisssshhhhh ....