Followers

Monday, November 21, 2011

Hasil seni 2 beradik

Memula dulu, si Abang yang rajin buat mural kat dinding. La nih, biler adik dah besor, dia pon folo sama. Adeh ... Mama dah tak terkata dah. Makin dilarang, makin menjadik² pulak. Puaslah dibelikan buku bagai, tapi habis di kuyak² an. Skang nih bukan takat mural kat dinding jek, tapi kat coffee table n tv rack pun sama. Adoi laaaa anak² Mama .....

Bulat kecil, bulat kecil, bulatlah besar .....
Cubaan untuk meniru sign Abah. Kekonon ngan harapan leh sahkan sijil ker? Huhuhuhuh
Coffee table menjadik mangsa seterusnya ...
TV rack pulak ... dari hujung ke hujung okey .... 
Yang nih paling haru .... Sarung bantal!!!! Huwaaaaaaa .....
Alkisahnya, rumah yang kami duduk skang nih adalah umah sewa. Elok pulaklah tuan rumah tak pernah sekali pun nak bertandang ke rumah sewanya nih. Dah masuk 5 tahun dah pun kitorg dok sini. Kotlah tetiba dia saja nak datang melawat, memang harus dia pinsan tengok umah dia camnih gayanya. Jangan risau yer Tuan Rumah kami yang budiman. Insya-Allah ader rezeki kami sok dapat beli rumah baru, sebelum kami keluar dari rumah nih, kami akan cat dulu dinding² yang berkenaan. Mana² yang rosak (takat nih pintu bilik air blakang jek yg dah haus bawahnya tuh) Insya-Allah kami akan ganti. Itu memang kami janji ^_^

**Nak ajak tetamu singgah umah pun segan tau ... huhuhuhu**

4 comments :

Mama Mirza said...

huhu.. begitulah anak²... dulu² anak aku ada gak buat perangai.. aku suh dia padam sampai ilang.. skang Alhamdulillah... pensel tuh ko kena sembunyik sikit.. hehe.. <-- cakap senang ler.. tau² diorang dah dapat... ntah kat mana dia dapat.. huhu..

MaMa CyDa said...

MamaMirza:
Aaa haaa ... idea best nih. Swuh dorg padam smpi hilang ... huhuhuh nak try buatlah ^_^
dah pernah sorok dah,tp heran dorg bleh jumpe jugak hahahah dorg lg terel dr maknya lah

Ietams said...

muahahahaha cantik betul hasil seni mereka tu kak.
tanda saraf otak mereka tgh bersambung la tu kan.
penuh dengan kreativiti tersendiri.
hahahahahaha rumah kite sepesen la kak.. ade aje lukisan mural kreatif, pantang lepa.

mekchu said...

adoiii pitammmmmm.... bakal golongan pemikir besar nanti ni..