Followers

Wednesday, July 28, 2010

Gelagat Hero Kesayangan Mama

Gelagat hero2 Mama ...



tunggu masa utk mandi ...

dua2 cukup suka kalo tak berbaju ...

posisi tido yg sama ... sehati sejiwa tul dorg nih. tengah2 tuh ader ruang tuk mama menyelit sama .. hu3

abang tido smbl isap punting ...

adik lak tido smbl isap jari ...

5 comments :

Ietams said...

ala comeynye kak ..

~~@lyci@~~ said...

alah dot, comei anak ko..
aku ni bila nak tmbh lg ni hehe..

soclose2213 said...

dot part mama masuk ada, abah kat ane plk? hihihihi..

memang comel loteh ler..grrrr geram2..=.=

tambah alycia tambah...>.<

MAMA 2 MIRZA said...

comel nyer... kalau umur rapat² camtuh ler.. suka tengok.. akif ngan harraz pon sama.. ada masanya suma sama... tapi time gado.. hmmm.. hehe..

Cyda Acme said...

ietams:
mekasih ... akak mmg comel .. ahakkk :p

alycia:
tmbh arr cecepat sket zura ... leh adam ader geng .. hu3

soclose:
ekekek nih time siang. abah dorg sebok kat bengkel. so ader port tuk mama jeklah .. errr ko pon kena cepat2 tmbh gak tau ... cian danish takde geng nak main kat umah hu3

mama mirza:
effi aku sgt2 tak sabo nak tggu dorg berdua nih besar. teringin nak tgk cemanalah dorg bergaduh rebutkan barang mainan hu3 selama nih selalu tgk anak kakak aku jek. nih dah ader anak sndri rasa tak sabo pulak ... hu3