Followers

Tuesday, July 20, 2010

KeNaPa eK....?

Kenapa ek Adli tiap kali waktu malam time abah ader asik nangis jek? Kenapa ek Adli kalau abah ader kat umah asik nangis jek? Mama pun naik pening bila tengok perangai si abang yg makin hari makin mengada2. Tp bila time abah dia takde (g kursus) elok pulak jek dia tggl ngan mama? Takde plak nak nangis2 tetiap malam. Kenapa ek???

5 comments :

~~@lyci@~~ said...

dia saje nak tarik perhatian abah dia kot.. biasa la bebudak, kalau dah ada adik kan mmg catu.. nak tarik perhatian..

soclose2213 said...

bersabo ajela dot.. berdoa banyak2...dia jeles la ko kepit ngan adik dia, sedangkan dia sorng2(perasaan diala) klu abah dia ada dia ngada2 supaya abah dia tak toleh kat adik hanya tumpu kat dia aje..=.=

Cyda Acme said...

iyelah kengkwn .. dot mmg tgh sabar jek nih .. cabaran hidup baru bermula .. yeehaaaa ... hu3

sue-sama said...

comelnye baby :)

Cyda Acme said...

sue-sama:
TQ .. TQ .. mama yg kembang kempis lebih lak nih hu3