Followers

Wednesday, December 12, 2012

Wordless Wednesday #19: Apa ada dengan 12.12.12

#Picca taken from Google#
Mesti ada citer menarikkan. Maklumlah, nihlah last nak tengok tarikh yang unik. Tahun depan tak dapat dah .....

p/s:
Pagi tadi dengar kat HOTFM ader budak bwh umur call bgtau tarikh hari nih istimewa sbb dia declare ngan boipren dia ..... choooiiiii!!!

8 comments :

Siti Haslinda Sadiken said...

baru declare nak kecohhh..choiiii!!!huhuhuhu ;-P

aTieYusof Family said...

cantik tarikh ni..
Tapi yg tang kt Era radio tu..isk..
budak bwh umur tu..hehe..

Nad @ MamaZN said...

Giler...! Hampeh je bebudak ni..hmmmm

mekchu said...

cehhh.. kureng punya budak.. kalo kenal nak je sekeh kepala.. x de apa yg menarik.. dah lama btol mekchu tak jenguk sini..

MaMa CyDa said...

Lin:
Mmg choooiiii lah itu budak hehehehe

MaMa CyDa said...

Atie:
Radio hotfm lah wak :-)

MaMa CyDa said...

Nad:
Bebdk skang nad, nk kekonon dah abis glamerlah tuh announce kat radio huhhhhh

MaMa CyDa said...

Mekchu:
Sekeh mekchu, jgn xsekeh