Followers

Wednesday, June 27, 2012

Wordless Wednesday #11-Tsunami melanda!!!


Bila mereka berdua bergabung, inilah hasilnya...

*sent from my 7plus tab*

10 comments :

~ yus ~ said...

mak aii!1 Kat rumah akak ni pun selalu juga mcm ni, tp mereka kena kemas sendiri, kalau akak yg kemas, confirm terus hilang, akak geram akak sorokkan terus, takut le mereka.

MaMa CyDa said...

Yus:

Huhuhu tulah kang, mmg tsunami habis nihh... Ini pun dh separuh menan dorg abahnya buang. Kot tak lg meriah

Ietams said...

syabas abang long abang ngah!
hahahahaha..

Nad @ MamaZN said...

pasni ada plak menan masak2, mekap2, barbie, hihihi

MaMa CyDa said...

Ietams:
Huhhh .... pehtu yg penat mama n abah dia kena kemas. Tp abg ngah ringan tulang tolong kemas skali. abg long? jgn harap .... dia jadik putera raja dok tgk org kemas menan ... sabo jeklah ngan bdk bujang sorg tuh ....

MaMa CyDa said...

Nad:
Ahahahahah .... tp cianlah dia main sensorg jek nnt. Sesilap tak heran kot menan masak2 or mekap2 tuh. sbb menan abg2 dia dh terlalu byk huhuhuh

eB said...

ha3. umah kami pn ari2 g2... adeh... ;p

MaMa CyDa said...

eB:

gasaklah kan rumah bersepah hari2. nak terima tetamu dtg pun segan tau huhuhuhuh

mekchu said...

bergabung... malatop... lepas tu pitammmm... hahahaha..

*off topic jugak
ramalan mu benar belaka.. mekchu lah pagi td tu.. perasan keta civic putih tu.. dan perasan ada irg dlm keta.. apsal tak tegur.. bleh laga2 perut kejap.. hahaha..

MaMa CyDa said...

mekchu:

Uishhh rs xsmpt nk tegur. Tgk gaya mekchu jln laju pun tau dh lmbt. Tgk jam pun lg bbrp minit nk 8.30 hu3