Followers

Friday, June 15, 2012

Mimpi jadik kenyataan ....

Mimpi apa pulak yang jadik kenyataan nih yerk? Bukan ... bukan ... bukan mimpi keta hilang or merompak tuh sumer. Tapi nih mimpi Mama yang tak pernah bagitau kat belog yg satu ini.

Status 29/5/2012


Dan status pada 5/6/2012

Alhamdulillah ... gembira betul biler masa scan dapat tau, si kenit lam tummy Mama nih, bb gurl. Tapi, time scan tuh tak berapa nak nampaklah muka anak dara nih. Bleh plak dia tutup muka dia ngan tangan. Aisey ... memalu plak nak tunjuk muka dia kat Mama ngan Abah yer .... 2 tahun lepas masa scan Abang Ngah pun sama. Tapi Abang dia tak tutup muka, cumanya tali pusat Mama berlegar² kat depan muka dia. Doc dapat snap dengan jelas cuma dahi yang luas, hidung yang mancung serta bibir yang agak tebal. Itu pun seblah kiri jek nampak. Yang si anak dara nih plak, dapat snap dahi yang luas, hidung sket jek ngan mata. Tang pipi ke bawah dia tutup ketat² ngan tangan chumil dia.

Apapun Mama sangat² bersyukur dapat berita nih. Sekurang²nya ada jugaklah seorang waris Mama, kot² umur Mama tak panjang nanti, aderlah darah daging yang bleh nak mandi+kapankan Mama. Tapikan, Mama masih berdebar kalau² lah tetiba keluar boy pulak. Habislah ... baju skirt sumer dah beli dah huhuhuh.

Si kenit Mama ....
Sampai kesudah nama si kenit nih tak dapat jugak. Macam² yang dah keluar tapi lum dapat keputusan lagik nak pilih yang mana. Nama yang dah prepare masa preggy Abang² dia dulu, semuanya dah kena amik. Terpaksalah carik nama yang baru. Hehehehe takpe, ader masa 6 & 7 minggu lagik. Sempat .... ^_^

8 comments :

eB said...

gegrl eh?
tahniah. im hepi 4 u :)

Ietams said...

tahniah kak dot!
mesti happy kan.. takyah nak pikir lagi dah.. dah cukup laki pompuannya.. kalau ade rezki lagi lepas lepas ni dah takyah pikir nak laki ke pompuan.. hahaha..

awEEN said...

tahniah kak..mesti akak n famili tertunggu-tunggu bb gurl kuar kan..nnti bleh la jadik kwn mama nye =)...

MaMa CyDa said...

eB:
TQ dear ... Alhamdulillah ...

MaMa CyDa said...

Ietams:
Betul3 huhuhuh

MaMa CyDa said...

aween:

thanx dear ...
mmg tak sabar nak tggu dah nih hikhikhikhik

Nad @ MamaZN said...

wa....
saya hepi sgt2 utk akak!:)

jom share nama nayli jom
nama zakwan kite share
ni nama gegurl plak =p

MaMa CyDa said...

nad:

thanx dear. Nama nayli ek? Cam menarik jek cdgn nih... Hu3