Followers

Friday, June 15, 2012

Si dia sudah berpaling tadah??

Huk huk huk ... sedih tau. Sejak akhir² nih, si dia kesayangan Mama sudah menampakkan yang dia dah berpaling tadah. Perlahan² mencarik dahan yang baru. Terkilan sungguh hati ini. Bukan Mama tak layan dia pun. Layanan tetap sama, cuma kekadang tuh aderlah hangin sket. Maklumlah, Mama tengah sarat skang nih kan. Tapi serius Mama kecik hati betul ngan dia tau. Tak sayang kat Mama lagik ker? Tido malam pun dah tak kesah dah. Takde pun nak gesel² sangat kat Mama (18sx?). Pagi tadik lagiklah plak .... dia buat perangai baru ....


Tengoklah tuh .... Dok peluk lengan Abah sambil melentukkan kepala kat bahu Abah. Sepanjang² perjalanan dari rumah sampailah ke Taska camtuh jek dia. Skang nih, sumernyalah Abah. Tak nampak Abah pun leh nangis. Jeles I tau ... huhuhuhh. Si dia dah dapat rasakan kot lepas nih, tumpuan Mama akan lebih kepada bb. Alahaiiii ciannya Abang Ngah yang chumil nih .... Cayang kamu sangat² .... Muahhhhh ......

2 comments :

Ietams said...

boboy lagi kot no 3 ni?
tu yg dia tanak geng sgt dgn akak..

MaMa CyDa said...

Alhamdulillah dpt gegurl ... tak dpt nak bygkan kalo dpt boy lagik yg ke-3 nih .... mesti riuh rumah akak huhuhuh