Followers

Thursday, September 22, 2011

Minyak petrol habis??!! Biar betik ... lawak apakah ini??

Haaa ... nih bukan minyak petrol kat mana² yang habis minyak. Tapi kes si chumil Mama nih yang habis minyaknya. Hahahahah memang lawaklah.

Kejadian berlaku petang semalam otw Mama balik keje. Cam biasa, kancil Abah yang bawak. Abah lak jenis yang suka betul isik minyak RM10 jek sehari. Nak dijadikan cerita, petang semalam otw balik tuh, tetiba lah Abah call. Mama memang dah terdetik dah kalo Abah call memang takde lainlah, mesti si kancil breakdown. Rerupanya betul. Tapi belum sempat Mama bertanya apa yang rosak, Abah terlebih dulu mengaku yang minyak petrol dah abis. Teruslah cam peluru berpandu Mama bebel² kat Abah. Abah dengan rileksnya jawab, nak ke stesyen minyaklah tp tak sempat pulak. Sabo jeklah .... Sebaiklah time tuh Mama ader kat belakang Abah. Kot Mama dah sampai umah dulu, kompemlah kena patah balik pulak. Sudahnya semalam lambatlah sket amik hero² kat Taska. Cian dorang .... cian jugak kat myra ku ini. Haus sampai kering tekak dia ....^_^

Tak pernah umurlah Mama drive kereta sampai habis minyak. Tetiba Abah lak leh buat lawak camnih ... aduyaiiii ... hahahahah

1 comment :

Ietams said...

sungguh beraninya beliau kak..
isi minyak sehari RM10 je..