Followers

Tuesday, May 28, 2013

Puasa jgn tak puasa

Sekejap jek dah nak abis bulan 5 kan? Tak lama lagik dah masuk bulan ramadhan. Uolls dah abis ganti puasa? Mama tengah gagahkan diri mengganti. Maklumlah... thn lepaskan daku beranak 5 ramadhan. Jadiknya hutang puasa 26 hari..... fuhhhh nih kali kedua beranak time bulan puasa dan kali kedua rasa betapa azabnya nak mengganti. Alhamdulillah takat hari nih dah berjaya ganti sebanyak 13 hari... maknanya ada lagik 13 hari nak habis..... haraplah sempat. Lagik sebulan lebih jek nih....

Kat kalendar kemain baik lagik perancangannya. Tapi byk dah padam2 dek kerana sbb yg tak dapat dielakkan hahahahaha

Semoga kamu tabah mengganti puasa yer Mama...

4 comments :

adianiez AIDA said...

Lebih krg sama le kita. Aida beranak 8 ramadhan hi hi... tapi aida x puasa langsung, x sihat sgt time tu.

SiTi said...

huhuhu... ct pun byk lagi hari yg nk kena pose ada 16hari lgi...waaaa

MaMa CyDa said...

Aida:

8ramadhan last year ker? Sebayalah anak kita nih? eheheheh

MaMa CyDa said...

Siti:

Jom sama2 kita ganti .... kena pose straight nih kot nak cepat abis huhuhuh