Followers

Friday, May 17, 2013

Ehhh .. kereta baru ker?

Takde makna barunya pun. Baju baru jeklah ... beli kereta baru belum nak mampu lagik .... nihlah kesayangan Mama sejak 10 thn yg lalu ... perghhhh lama tu kan.... Dah ramai dok ushar swuh jual. Ikut Mama nak jek letgo, tapi Abah tak bagi. Ehhh mamat tuh kan pencinta kereta hahahahahah

Dulu, inilah rupe saya .... Comot jek. Takpe, comot² pun banyak jasanya nih .... ^_^

Sidia yang sudah berwajah baru .... Tah apa tah nama kaler nih.

Baru lepas repair aircond. Sebelum nih aircond rosak, hero² pakat tak nak naik. Demand sungguh anak² Mama nih .... huhhhh

Baju dah tukar kaler baru, aircond pun dah repair. Seat takmo tukar L5, Mama masih mau kekalkan seat L2. Pasnih Mama nak request sunrup plak. Tapi tengok lam repairing list Abah tuh, cam takde plak sunrup listed. Cemana ek? Masih berusaha nak pujuk Abah tukar jantung dia plak ... Hahahaha nih namanya mengikis laki. Takpe, Abah kot Mama kikis duit dia tuh bab² kereta, dia tak kisah. Ahahahah i lap u lah Abah ... ^_^

Tapi .... yang sebenarnya, Mama dah laaaaaaaaaaaaama sangat tak memandu .... skang nih jadik mem besar a.k.a co-pilot jek. Waktu² terdesak baru dapat pegang stereng. Nasib baik masih ingat lagik mana satu pedal myk, mana pedal break n pedal clutch ... kot tak memang haru ^_^

4 comments :

Ietams said...

comey..

adianiez AIDA said...

viva aida da berwajah baru. after 5 tahun baru upgrade viva tu :-)

MaMa CyDa said...

Ietams:

Haruslah comey cam tuannya jugek eheheheh

MaMa CyDa said...

Aida:

Wahhh 5 tahun dah upgrade dah yek .. ^_^