Followers

Thursday, December 1, 2011

Terasa malas nak bekerja hari ini

Sebab .... Gaji tak masuk lagik!!! Adusss .... tensen jek tau. Orang lain dah seronok² bershopping itu ini. Mama nih plak asik lah korek² tabung jek nih tau. Sedih tul lah .... Nih kali kedua dalam tahun nih opis Mama lambat bayar gaji. Kalo bab nak potong gaji staff tuh, laju jek kan. Takde notis apa² tetiba dah kena potong gaji. Orang dok komplen itu ini baru nak keluar notis suruh tunjuk sebab bagai semua. Hahhhhh propa jeklah korang nih semua kan. Buatlah lagik iklan canggih² kat tv tuh ... sampaikan kebajikan staff pun tak terjaga. Dok sebok jaga poket sendiri jek.

Arghhhhhhhhhhhhhhhhh .... sabar lah wahai hati. Esok tengah hari layan Ombak Rindu kat cinema lagik bagus!!
Huhhhhhh .....

3 comments :

Dalila Hamid said...

dela pun mlasn nk buat kerja hari ni... dri pg nok mgadap blog aje..hhe

MaMa CyDa said...

Dela:
eheheh dah petang2 nih lagikkkkklah rasa malas kan? Nak main game lah camnih huhuhuhu

zuzul said...

hahahaha.... kak dot ni ada ada aja la.. haishh