Followers

Wednesday, January 6, 2010

LuNCH @ A&W ...

burrrpp ... Alhamdulillah kenyang ... eheheh arinih dapat lunch kat A&W. Itupon BIL yg banjer. Actually dia ader kursus kat Royale Bintang Seremban dr hari Isnin smpi hari ni. So malam tadik my SIS bwklah hero2 dia bertandang ke Seremban nih ha. dapatlah kitorg jumpe setelah 2bln tak jumpe gamaknya eheheh. Point utama pon my SIS nak bg AIR PENAWAR kat aku disebabkan sakit telinga aku nih. Thanx tu her MIL sbb sudi bersusah payah buatkan penawar air utk aku yg tak berapa sehat nih ... Mekasih yer Makcik eheheh. My SIS mmg selamba. Manakan tidak .. dia dahlah cekgu. Bleh selamba jek ponteng sekolah arinih bawak anak2 jenjalan. Siap ngan anak dia skali ponteng sekolah sama ... bleh gitu akak aku yg sorg nih huhuhuhu

Sampai A&W tadik my SIS cam terkejut jek sbb aku sms gtau lagik 5-10min sampai. mmg ngam2 10min sampai situh. so BIL pon tanya .. opis katner?bgtaulah .. dekat jek .. so dorg pon cakaplah patutlah cepat jek sampai. Well anak2 buah ku yg memulanya sopan santun tp biler perut dah kenyang mulalah dia buat A&W tuh cam rumah dorg sendiri. Panjat sana ... berlari sana sini. Sampai peninglah kepala mama n abah dorg. Tulah penangannya 3-3 hero .. nakal2 pulak tuh. Sebaik aku tak bawak Adli. Kot tak dia pon sama naik lah tuh. Adli bukan leh jumpe ngan anak2 buah aku nih ... mmg dia suke sgt2 maklumlah sepupu belah mama dia semuanya hero .. takde lagik heroin eheheh cian tokmak ... takpelah doa2lah adik lam perut nih heroin pulak yer ...

Tak lama pon lunch ngan dorg sbbnya mak abah dorg dah tak larat ngan perangai anak2 buah aku. so sebelum balik tuh dorg sempat lagik main kat playground yg ader kat tepi A&W tuh. tengah2 panas tuh .. ehmmm nama pun budak2 kan. apa kira ... panas ke .. hujan ke .... so lepas salam2 dorg .. aku pon terus shoot balik opis. Sampai opis ... alamak skang nih student Business Math aku tgh exam lah .. cemanalah dorg nih. Tah dpt jawab tah tidak. Tgk soklan dia takdelah susah pun tp biasalah student nih kan. Manjanglah tak ingat formula ... ehmmm apapun aku doakan dorang semua luluslah hendaknya tp mana yg coursework dah mmg failed tuh tak dapek den nak nolong dooo ... saper suruh korg tak datang kelas n tak hantar esaimen ....REPEAT baliklah paper math nih semester depan yek ... huhuhu





tgklah .. sgttttt ... lasak anak2 buahku ini .. huhuhu

2 comments:

ietams said...

kak dot lecture kat mane?

Cyda Acme said...

akak lecturer kat cosmo kolej seremban nih jek ha ... tak jauh mana pon huhuhuh