Followers

Thursday, January 14, 2010

CuTi oh CuTi ...

yesszzzaaa .... hr nih n9 cuti bersempena hari keputeraan yam tuan n9. tp naperlah jatuh hari khamis. kot esok ke kan ke lagik best :D tp cuti pon hubby tak cuti sbb dia keje kl. so takde maknanya lah sgt pon cuti hari nih. well dok umah jek melayan kerenah anak yg dah semakin lasak. aku lak ngan nak kena bwk perut lagik .. huhhhh baru tau cemana rasanya masa mak dulu mengandungkan kitorg.
sepanjang mggu nih takde apa yg menarik pon berlaku. benda tak best yg berlaku ada laaa huhuhuh so next week dah start sem baru. so bermakna dah start baliklah aku kena balik malam. ishhhh maleh tul. dah sedap 1 sem takde kelas malam nih nak kena start balik kelas malam rasa berat jek. lelebih lagik plak anak dah besar nih kan ... terpk gak pasnih dah kuar 2nd bb cemanalah hubby nak handle 2-2 skali kot time aku kena kelas malam? ehmmm smpi la nih kitorg takde solution. niat dihati nak hantar 2-2 sok kat nursery sbb kesian kat MIL kena jaga plak. dahlah wan hubby pon tak sehat. MIL jugak kena jaga. tp tuhlah ... takot si bujang nan sorg nih taknak jek kalo dihantar ke nursery sbb dia dah biasa dok umah tok n uwan dia. pening kepala aku memikirkannya. hubby plak last solution yg dia bagi ... RESIGN jek. dok umah jaga anak2 ... ehmmm kotlah hubby ku gaji 5-6 angka ... tak kesah nak swuh resign pon. tak swuh pon mmg aku ngan rela hati nak resign. tp gaji org gomen pon bukanlah besar mana even gred41. lagik plak dia ulangalik seremban-kl. kos kira tggi gaklah. tahlah .. tak taulah nak pk cemana lagik. rasanya kitorg kena discuss betul2 lah baru leh capai kata sepakat. maybe jugak aku kena pk carik keje lain yg tak kena keje malam. tp skang nih susahnya lah hai nak carik keje. bukannya aku tak pernah mintak keje lain. dah byk dah ... pernah smpi satu masa dah nak give up dah. tp tuhlah .. belum rezeki lagik agaknya kan. takpelah .. selagi hayat dikandung badan. kerja jeklah kat tmpt skang nih.
kaylah .. rasanya tetiba jek mood down plak nak berblogging. tetiba takde idea lak ... sambung dikemudian hari lah yek ... see yaaa ...

No comments: