Followers

Saturday, July 5, 2014

Mana kawan baru kami?

Katil yg telah dikosongkan tengah hari semalam masih belum terisi dengan kehadiran penghuni baru. Nampak gayanya macam kami bertiga aje lah yang akan kekal dalam bilik nih sampai raya nanti. Aiseyyyy.. kitorg leh pakat2 pilih tarikh nak bersalin biler lah camnih hehehehehe

Katil nihlah jugak 2 tahun yg lepas Mama duduk lepas bersalinkan adik Aimy... cianlah anak dara Mama tuh, planning nak sambut besday dia raya nanti dh bertukar sambut besday kat katil spital nih jek huehuehuehuehue

2 comments :

ietams said...

kak dot 1st class dia 4 katil juga ye .. oh tak dpt la suami nemankan
takpe la kan, ade kawan² neman.
janji ade ekon, selesa nak berbaring, tido

MaMa CyDa said...

1class dia ader 4 katil, 2 katil n 1 katil. Akak pakai GL hasben so layak utk dpt 2 katil. Tp akak xnak sbb takut kalo yg sorg tuh keluar nnt akak tggl sensorg. 4 katil pun dh selesa dah n aderlah geng nak borak2 gosip2 ehehehe