Followers

Tuesday, August 7, 2012

Mama sayang bang ngah tak?


Bangun2 pagi jek terus tanya kat Mama sayang dia ke tak? Alahaiii...cianlah bujang yang sorang nih. Sejak dpt adik nih, perangai dia kemain notty tak tentu pasal. Kekadang tuh, hilang sabar dibuatnya. Apalagik, kena marah jeklah. Tuh sbblah dia tanya kat mama soklan cenggitu. Ciannya lah huhuhuhu

7 comments :

nanakimie said...

huhu......anak buah nana pun buat perangai je sejak da ada adek ni,cian dia kadang kena marah ngan mama dia

Nad @ MamaZN said...

huhu, sedihnye tgk die tgh tido ni...
zakwan pun camni jugak time mula2 dpt adek dulu, huhu!

~aYu~ said...

dia nakkan perhatian je tu. biasala kan bebudak. sama anak sy yg sulung.. manja kemain. nak kita layan dia je.. huhu

mamalieyna said...

huhu~ sian abang ngah..anak2 camtu la, baru lepas dpt adik kan..kita lak, mmg tahap kesabaran kian tipis la, mudah sgt jd marah kan..susah nk control..hehe~

Ietams said...

dia me'nakal' utk cube amik perhatian kan..
mmg menduga kita dalam tempoh pantang ni..

Lissa said...

SALAM. awk terpilih antara pemennag contest kerongsang mutiara sabah.
http://lisaafha.blogspot.com/2012/08/pengumuman-pemenang-contest-kerongsang.html

plis send me details asap utk dptkan hadiah anda :) tq

Talha SEO said...

nice amazing websites, I came here for some inspiration, look so much better than my site!
baby wear wholesale