Followers

Monday, August 27, 2012

Ini trademark kami...

Banglong Adli Zakwan

Bangngah Arif Najwan

Adik Aimy Qaireena

Mereka ini kalo tido, mulut tuh mesti terbukak. Chumil jek Mama tengok. Agak2 korang, ader persamaan tak rupa dorang nih? Kecik2 jek sama, tapi dah beso sok, lain dah rupe memasing huhuhu

6 comments :

eB said...

hik3....
ok aper drg nk g2?... seruper :)
drg mmg mirip... tahniah yer....
bestnyer berayer ngan ahli baru...
maaf zahir n batin :)

~AiMi SyAhiRAh~ said...

Hihi kelakar tapi comel.. Salam Aidilfitri! Buat para blogger di luar sana!! Jom join contest ini! 3 pemenang bertuah akan mendapat duit raya EDISI TERHAD sampul wajah saya!!;) Klik http://www.aimisyahirah.com/2012/08/contest-nak-duit-raya-cik-misya.html untuk maklumat lanjut.

Nur Hayati @ nur.. said...

hehe..cumil je

ieda said...

ekekek memang comel
rasanya semua bb tido memang nganga molut .. ;)

sekejap je masa tuu .. x lama mereka besar di depan mata , masa tu rasa macam nak bersalin layie ekke ;)

♥Hernee Nazir♥ said...

dah bsalin ek kak..dh lame x jngah blog..hehehe..btw..comel2 ank2 akk..hehehe

mamalieyna said...

hikhik..mmg comel..sllu gitu la kan,, ada persamaan peel anak2 ni..^+^