Followers

Monday, August 20, 2012

Cerita raya 2012


Raya tahun ini kami sambut di kampung belah Abah kat Rembau. Wahhh, best dapat tgk FIL bakar lemang. Makan? Hahaha pantang2 pun ku sesah jua. Bukan senang nak dapat makan lemang yang paling sedap di dunia nih. Dan akibatnya, si kenit Aimy asik berak2 jek huhuhu dan mlm tadik kembung perut. Ya ampun, pasnih tobatlah nak makan.

Gambo raya tak pat nak kongsikan bersama. Gambo semua dlm slr, dan sepanjang berpantang nih, Mama update blog guna tab jek. So tak dptlah nk tnjk baju raya tahun nih. Lagi pun, Mama takde baju raya. Kata dalam pantang. Tapi... jgn tak tau, selain lemang Mama sesah, pergi beraya kat Tampin pun Mama sesah jugak. Tak kira... nak jugak beraya walaupun berstokin hahahaha

4 comments :

Ietams said...

Woh selambenye kak dot..
Betul2 pantang org moden ni

MaMa CyDa said...

Ietams:

Masa pantang anak kedua lg tak senonoh. Genap 30 hari bleh selamba ajak mak abah g shopping hahahaha mak akak rileks jek, tp abah membebel lah ckp tak elok lah itulah inilah, tp dia bwk jugak anak dia nih g shopping huhuhuhu

~AiMi SyAhiRAh~ said...

Salam Aidilfitri! Buat para blogger di luar sana!! Jom join contest ini! 3 pemenang bertuah akan mendapat duit raya EDISI TERHAD sampul wajah saya!!;) Klik http://www.aimisyahirah.com/2012/08/contest-nak-duit-raya-cik-misya.html untuk maklumat lanjut.

UmmiQusyairi said...

Salam aidilfitri kak.. Sedapnya lemang..