Followers

Monday, August 27, 2012

Duit raya anak2


Macam biasalah, anak2 yang dapat, tapi mak apaknya yang tetiap hari dok ngira duit dorang. Sebaiklah hero2 Mama dah dididik, kalo org bg duit, terus bg kat Mama or Abah. Bukan apa, kot dorg pegang kang takut hilang or tercicir jek kan. Tak ker rugi tuh? ehehehe

Dan biasanya, duit raya mereka nih kami akan simpan dalam akaun Tabung Haji dorang. Tapi Aimy, belum ada akaun lagik. So lepas balik Seremban nanti baru boleh bukak tuk Aimy. Ehmmm paling seronok dok ngira duit Aimy sbb dianya paling banyak. Untung lahir bulan pose nih. Time raya dpt duit raya banyak ehehehehe cam banglong dulu dapat rm1k++. Untunglah, Mama masa usia korang nih tak merasalah dpt duit raya byk2 tau huhuhuhu

4 comments :

eB said...

rezeki baru lahir tuh :)

Alycia said...

ohh.. byknya duit raya.. alhamdulilah.. rezeki..

Ietams said...

sama la kak
anak-anak kami lagi banyak duit dari ibu abahnya... hihihi

mamalieyna said...

hehe... rezeki utk anak2..^_^