Followers

Monday, August 25, 2014

Masih belum turun lagi...

Hari ke 14
Bb Azra masih belum pulih daripada jaundis. Walaupon minggu lepas keluar dari hospital bacaan dia dah cantik jek turun tapi Jumaat lepas bacaan dia naik balik. Begitu juga bacaan untuk hari ini. Semakin naik.... Macam2 petua yang kami dah lakukan tapi nampaknya memang tak berkesan bagi Azra. Dan hari ini juga dokter bagi alat untuk ambil sampel air kencing Azra. Apa tujuannya? Dokter kata untuk menentukan samada jaundis Azra adalah PROLONGED JAUNDICE ataupun tidak.
Okay... Mama dah start panik dan risau biler kena amik sampel bagai nih. Yerrr tetap dan masih membandingkan dgn keadaan abg2 dan kakak dia sebelum nih, Azra yang paling kritikal. Apapun semuanya adalah ketentuan dan kehendak dari yg Maha Esa.
Ya Allah, kau sembuhkanlah anakku dari penyakitnya dan kau lindungilah dia dari segala perkara/kejadian yang tidak diingini... Amin Ya rabbalalamin...

Bersabar yer sayang, Mama tau adik kuat sejak dari dalam rahim Mama lagi. Tapi Mama nih yang tak kuat nak menghadapi semua ini.... 😢

1 comment:

Hernee Nazir said...

tahniah kak..dpt baby baru ye.. anak kite pn dulu same la jaundice.. aduhaiii.. sian tengokkan.. xsanggup nak dengar nangis kena cucuk kat tumit tu.. semoga baby azra cpt sembuh..