Followers

Friday, April 18, 2014

Trend masakini, tudung bawal mawar katanya...

Taknak ketinggalan hokey... even ai nih xberkemampuan nak pakai tudung F tuh ditambah plak lagi dgn design dia yg memang tak kena langsung dgn citarasaku hahahahaha mmg xkepingin langsunglah nak pakai kannnnn....What everrr!!!

Nasib baiklah ader yang prihatin mengeluarkan gaya ala² serupa tapi tak sama. Tak kisahlah, janji murah dan ikut 'kemampuan' aiii .... So pagi nih, gigihlah mencuba gaya baru nih. Tak susah mana pun, sekelip mata jek dah siap. En. suami plak biler tengok, terus dia cakap, "Kan ke molek pakai gaya camnih...". Hahahahahah ai taulah yang, u selalu pening tengok ai belit² shawl. Paling tidak pun u mesti jeling² kannnnn .... Kaylah yang, u kenalah belikan ai tudung bawal banyak² lepas nih yer ... heheeeeeee

Korang² sumer kot ader yang teringin nak torai cam Mama nih, dialu²kan lah sangat. Nak tau cara pakai dia lebih lanjut, leh jenguk belog adik kiut nih yer .... YunaBella. Selamat mencuba oullsss .... ^_^


4 comments :

adianiez AIDA said...

aida x minat F tu. so tak terjejas la dek krn berita panas rampasan diorang tu. and da lama la plak tak pakai bawal...
yg pasti, menarik tudung yunabela tu. kretip!!! harap mawar F tak rampas la ha ha haha...

mamadhea said...

Salam kak,

amboi still muda remaja la akak nie...dulu kini sama je...

MaMa CyDa said...

adianiez Aida:

Kannnn tudung yunabella mmg mabeles sungguh eheheh

MaMa CyDa said...

Mamadhea:

Alahai dikkk ... mude remaja ke mcm tuh? anak nak masuk 4 dah Oa huehuehueh