Followers

Friday, April 25, 2014

Apa dah jadik nih?!

Calar balar!!

Mengucap panjang Mama tengok anak bujang sorang nih punya muka masa amik kat Taska petang semalam. Bila tanya kenapa, rileks jek dia jawab macam nih....

Arif: Haziq yang buat. Dia tarik rambut bang ngah, pastu cakar muka bang ngah.
Mama: Abis tuh, bang ngah diam jek ke?
Arif: Taklah. Bang ngah tariklah balik rambut dia, pastuh bang ngah gigit lengan dia.

Adehhhhh.... gasaklah korang berdua. Bertemu buku dengan ruaskan? Pengasuh kat Taska pun xterhandle budak lasak 2 orang nih. Apatah lagik mak dia nih haaaa... ganaz tul lah anak Mama yang sorang nih... Abah kata, barulah anak jantan... wawawawawa camtuh plak yer. Jangan mak si Haziq tuh komplen itu ini sudahhhh....

Haaaiiiilahhhh anak......

4 comments :

adianiez AIDA said...

bercakaran kat taska? adudududhai... izzat balik ada gak calar-balar. tapi dek kerana kuku nyer yg da panjang hi hi hi...
izzat pernah kena gigit dgn kawan girl di taska ha ha ha ha...

MaMa CyDa said...

adianiez AIDA:

Arif nih ms kecik2 dulu, dialah yg paling hebat skali menggigit bdk2 kat taska tuh. Adehhh ... ganaz tul mamat nih eheheh

Azura Aziz said...

alahai, tu kes main dgn kawan2 la tu..

aTieYusof Family said...

Budak2 tengah lasak kan.. tapi tulah penjaga Taska kena alert jugak kan...