Followers

Monday, January 30, 2012

Biler si kenit Arif ke opis Mama

Alkisahnya, Sabtu lepas Mama keja. Biasalah opis Mama nih cam pelik sket. Dalam sebulan, hari Sabtu kena kerja sekali sahaja. Biasanya, Sabtu hujung bulan. Rasa cam boring dok opis takde buat apa, so Mama angkut si kenit Arif Najwan ke opis. Uishhhh kemain suka dia dapat ikut Mama. Abang?? Tak kesah pun. Dia lagiklah suka dapat berkepit ngan Abah dia hahahahahahaha

So, apa aktiviti si Adik kat opis Mama tuh? Macam² sampai tak larat dah Mama dibuatnya. Jom tengok ....

Masa untuk menunjukkan bakat terpendam .... nampak tak menan dia kat tepi sudut tuh? Takde dia heran pun ngan menan dia tuh. Buat penat jek bawak .....
Satu dah siap, buat lagik yang lain ....
Bakal pengganti Mama ke nih? Ehehehehe nak jugak duduk kat tempat Mama yer ....
Dah siap, leh hantar atas meja Aunty Ard yek .... tengoklah dia reject ke tidak artwork adik nih huhuhh
Dah penat melukis, main, merayau satu lect room, menyepahkan bilik RnD, barulah dia teringat mintak susu


Nasib baiklah hari Sabtu kerja setengah hari jek. Kot satu hari, memang pinsan Mama layan si kenit yang sorang nih. Tepat pukul 12.45pm, dia dah sibuk tarik tangan Mama ajak balik. Ciannnn ... dah boring dok lelama kat opis Mama yer dik huhuhuhuh

2 comments :

Alycia said...

buat opis mama mcm opis sendiri yer hehe..

Ietams said...

comey+nakal je tengok mukanya..