Followers

Wednesday, January 4, 2012

Bapa borek, anak rintik

Salam tahun baru 2012 semua. Nih entri pertama Mama untuk tahun baru nih. Cadang naklah bercerita pasal cuti² dan majlis pertunangan minggu lepas. Tapi gambar² tak transfer lagik dari kamera. Takpe, 2011 pun baru 4 hari berlalu kan. Belum basi lagik cerita minggu lepas nih hikhikhikhik ....

Okeh nih Mama nak citer pasal hobi hero² Mama nih. Kalo ikutkan hobi hero besar Mama tuh, merepair kereta. Tiap minggu ader jeklah benda yang nak dibeleknya. Heran tul Mama. Tak kisahlah janji pulusnya bukan pakai pulus Mama kan.... hahahahahahah Kalo dah Abahnya memang minat merepair² kereta, anak² pun tak ketinggalan. Sama jeklah hobi dorang nih gaknya kan? Almaklumlah, anak lelaki. Bezanya, anak² takde kereta. So apa yang dorang dok sebok repairkannya?

Yang ini hobi Abah ....


Dorang pun apa lagik, bukak bengkel beskal plak ... huhuhuhuh

Dah penat merepair itu dan ini, kami bawaklah pulak dorang nih ke satu tempat favorite mereka. Pantang pergi sini. Mesti inilah yang dorang tuju. Habislah sekali RM9 untuk mereka main nih. Huhuhuhu apa bleh buat. Mereka berdua nih dari dalam perut Mama lagik dah dididik untuk cintakan bidang permotoran. Tengoklah Abah dorang camne plak kan. Ehmmmm layankan jeklah ..... 





Si kenit tuh pun takmo kalah gak tuh. Suka betul dia ... ehehehehe Apa² jeklah nak. Janji kamu semua happy ^_^

4 comments :

Lelaki Ini said...

same perangai ngn abah!

noor said...

hahahha sama hobi nmpknya laki kita dot

Alycia said...

kami kalau g soping komplek, nmpak ada kereta ni.. sanggup jln jauh.. tak sanggup terlihat dek adam.. kang xnak blk hehe..

noor said...

mana ko pergi nih dot cuti kah?