Followers

Tuesday, June 4, 2013

Projek juta-juta, siap jua akhirnya...

Projek juta-juta ko .... Aku ada, ngko ada? Hahahahahha ... ini semua, poyo....

Iye memang projek itu kosnya jutaan ringgit. Tapi projek yang kami Geng bas sekolah Cosmo nih terlibat, tak sampai pun RM5K. Veranganlah ko nak dapat duit juta² yerrrr ..... Apapun, jutaan (ehhh naper nak pakai perkataan nih jugak ek?) terima kasih pada En. Suami sebab telah sudi memilih kami untuk membina Model Miniatur Projek naiktaraf persimpangan LEKAS-Senawang. Terima kasih juga sebab percaya dengan kepakaran kami yang tak berapa pakar nih. Ecehhhhh ayat puji melambung sajo.....


Final touch-up...

Tadaaa..... suda siap!! Ehhh sempat posing lagik u!

Bye bye model .... gonna miss u!! ~sangatlah~

Tempoh masa diberi selama sebulan, telah berakhir selama 3½ bulan. Alaaahhh rilekslah, dah bini engineer nih yang jadik kepala, semuanya boleh jek hahahahahaha Apapun Alhamdulillah, semuanya dah selamat sampai ke tangan client. Harapnyalah client kami berpuashati dengan hasil kerja² 'keras tangan' kami nih.

Terima kasih yang tak terhingga juga kepada geng² bas sekolah ku yang sudi bertungkus-lumus menyiapkan model nih. Tak sangka memasing nih ader bakat terpendam kot. Bravo lah korang!! Jasamu akan dikenang selagi hayat dikandung badan .... cheeewahhhh ^_^

Okey, ada sesapa yang berminat nak hired kami lagik? Sila berurusan dengan pihak geng bas sekolah kami yerrrr .... peace!!

4 comments :

azza said...

yeaaayyy..kite mmg multi tasking..
tu yg project 1 month..kite siapkn smpai 3.5 months.. kihkihkih

MaMa CyDa said...

Azza:

Betul3 ... ^_^

Ietams said...

bagus kak!
ade kelebihan sikit bile ade en abg engineer kat JKR..
kurang² dpt peluang bagus cenggini

MaMa CyDa said...

Ietams:

Dari dia nak upah kat org lain, baiklah bagik kat kita kan .... ^_^