Followers

Tuesday, January 1, 2013

Selamat tinggal semua...

Selamat tinggal yang pertama....

Selamat tinggal tahun 2012 yg penuh bermakna buat Mama. Lahirnya si puteri yg ditunggu2 sekian lama. Alhamdulillah.... Kenangan pahit? Biler si bujang Arif diserang phneumonia(betul ke eja camnih?) Kena warded 5 hr dikala Mama tgh preggy kan si puteri 5 bulan. Hikmah disebalik kejadian, Abah dapat tukar balik negeri. Walaupun sblm nih travel seremban-kl, mungkin pada sestgh org tak jauh mana, tp bg yg tak merasa ditempat Mama yg setiap pg sensorang menguruskan diri n anak2 tmbhan lg tgh berbdn dua mmg sgt mencabar. Apapun semua pengalaman lebih mematangkan dan mengajar Mama utk lebih bersabar. Oklah tutup buku lama, bukak buku baru :-)


Selamat tinggal yang kedua...



Rumah yang kami sewa selama 5 thn stgh. 3-3 anak semuanya membesar disini. Alhamdulillah kami dah pun berpindah ke rumah kami sendiri. Sedih sebenarnya nak tgglkan rumah sewa nih. Kenangan ngan jenjiran, kucing2 n burung2 yg rajin membuang hajat dihalaman mahupun dpn pintu. Berterima kasih sgt pada tuan rumah kami yg kami jumpa 1kali sepnjg menyewa. Tp dorg mmg baik hati. Sewa umah pun tak pernah naik tau.... :-)








Selamat tinggal yang terakhir....



Tab kesayangan Mama akan pulang ke pangkuan si pemberi. Nasib baik jugak si pemberi hadiahkan sesuatu yg Mama idamkan selama ini. Masih terkial2 nak guna yg baru tu. Terus rasa tab nih jugak yg best. Niat dihati nak jek amik 2-2 skali, tapi macam tamak jek plak kan? huhuhuhu apapun, tab 7plus tetap dihati selamanya... :-)

3 comments :

Ietams said...

selamat thn baru kak dot..
jgn lupa masuk kan entry rumah baru yerr..

zoora qushairi said...

happy nu year kak dot.! ;)

mamalieyna said...

Salam tahun bru 2013!

Yg ditinggalkan pastinya tak sama dgn yg baru kan..apapun syukur.. :-)