Followers

Monday, September 3, 2012

Gelabah

Hari nih first day tinggal berdua ngan adik Aimy. Alkisahnya, kami dah balik Seremban. Saje balik awal, sbb takut lama sgt cuti tak ke taska, nnt langsung abg2 taknak pegi (alasan) ke sbb emaknya rindu kat apaknya ek? huhuhu sabar2 lum abis pantang lagik. Rini baru 41hr.. hahahaha
Dah tajuk entry pun gelaba, mmg gelabah dibuatnya hari nih. Tak menang tangan nk kemas rumah, nk masak, nk layan sikenit. Huhhh tetiba rasa cam nihlah pes taim br dpt anak, walhal dah 3 dah pun. Nasib baik abg2 hantar ke taska. Kot tak, sure pinsan nk handle semuanya. Ini pun lps Abah balik lunch, Mama dh tergolek dpn tv dgn sikenit. Sedar2 jek dah dkt pukul 5. Lama sungguh daku belayar. Qada' skali mlm tadik berjaga dr kul 2am-4.30am. Skang nih takpelah kena berjaga mlm, jgn dh keje sok mmg tingtonglah kepala kat opis huhuhuhu. Harap2 esok oklah. Takpe, ada 3 minggu lagik nk naik keje kena biasa2 kan diri nih huhuhuhu

4 comments :

Ietams said...

Dah 3 dah kak eh...
Kejap je...

mamalieyna said...

hee~ lama2 nnti oklah tu, dgn keadaan baru..^_^//TC

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam cyda.Apa kabar?Lama k.atie xsingah dpt baby br pon cyda.
TAHNIAH ya....comelnyaaaa!

eB said...

ala musti sedih nk kembali ke opis kan?
hu3