Followers

Monday, July 27, 2009

FaReWeLL ....


Baru jek lepas jamuan perpisahan utk Aida n Rozan. Aida dpt gomen ... Rozan going to Inti College. Tetiba jek terus teringat insan2 yang telah pergi meninggalkan opis aku sekarang nih ... saper lagik kalo bukan ... Kak Pah, Effi, Diba, Zura and Fida. Yg bestnya ... dorg2 nih sumer dapat keje gomen. Aku?? eheheh cam biasalah ... Belum ader rezeki ... Tetiap tahun dpt jek g interbiu SPA tuh .. tp tetiap tahun jugaklah resultnya sgt menghampakan ... apapun aku bersyukur sekurang2nya hubby dah dpt keja gomen. Elok2 aku abis pantang hubby dpt kat JKR. Rezeki si kenit Adli kot ... ehehhe ... harap2 lepas nih ader plak lah rezeki aku utk dpt kerja yg lagik baik ... AMINN!



Time nih .. farewell party utk Kak Pah. Then tah cemana .. lepas jek Kak Pah resign .. Fida lak menyusul ... lepas tuh Diba .. then Zura. So technically dlm gambar nih tggl aku n azza jeklah yg setia lagik. Harap2 lah lepas nih kitorg lak menyusul dorg ber4 nih .. hu3 Amin ...


Me n Azza


Fida


Diba


Zura n Kak Pah

So nih jeklah utk hari nih ... nnt ader masa aku upload plak gambo2 farewell utk Aida n Rozan yek ...

No comments: